Bestellen en Betaalmethode

Let’s keep it simple

In deze pagina maken wij u wegwijs hoe u een product kan afrekening zodat DIA LIVING deze klaar kan maken ter verzending!

Elk product op de webshop bevat een button ‘in winkelmand’. Middels deze button plaats u het desbetreffende product in de winkelmand. Door een item in de winkelmand te plaatsen, bent u tot nog geen enkele betaling verplicht. De winkelmand, zoals rechts bovenaan uw scherm weergegeven, bewaard alle informatie over de items waar u interesse in heeft.

Winkelmand

In de winkelmand zijn alle items terug te vinden die u tijdens het online shoppen heeft aangeklikt.
U heeft al inzage in de winkelwagen wanneer u met uw muis over het veld beweegt. Vanuit hier kunt u de items verwijderen , uw winkelmand bekijken of direct afrekenen.

Controleer uw winkelmand

Het is altijd verstandig eerst uw winkelmand te bekijken. Wanneer u per ongeluk op de button ‘afrekenen’ drukt, kunt u weer terug naar de vorige pagina. Uw data in de winkelwagen gaat niet verloren.

Controleer uw winkelmand of de aantallen zoals aangegeven kloppen. Wilt u aantallen verlagen, ophogen of juist items verwijderen, dan dient u dit te doen voordat u gaat afrekenen. Zodra u een wijziging doorvoert, klikt u op de button ‘winkelmand bewerken’. Daarna worden de wijzigingen die u heeft doorgevoerd, verwerkt in het overzicht.

Bent u tevreden met de bestelling in uw winkelmand? Dan kunt u over tot ‘afrekenen’.

Winkelmand-totalen

In winkelmand-totalen, worden de totale kosten weergegeven, inclusief de verzendkosten.

Afrekenen

Bij de ‘Checkout’ wordt om uw NAW gegevens gevraagd. Deze informatie is noodzakelijk voor het verwerken van uw factuur. Indien u uw bestelling op een ander adres wilt laten verzenden, dan wordt deze mogelijkheid toegereikd als ‘verzendadres’. Wilt u hier geen gebruik van maken, dan kunt u deze optie uitzetten door het vinkje te verwijderen.

Betaalmethode

Na het invullend van je persoonlijke gegevens (en eventueel aanvullend verzendadres) ga je over tot betalen.
Hiervoor kun je kiezen uit de volgende optie(s):
Ideal : voor zendingen in Nederland.
Bancontact : voor zendingen naar België.
SEPA : voor zendingen naar Beglië of Duitsland. SEPA kan ook gebruikt worden voor zendingen in Nederland.
Echter, wees er wel bewust van, dat SEPA de betaling pas na 2 werkdagen doorzet naar ons betalingssysteem.
Dit betekent dat de bestelling 2 werkdagen ‘in de wacht’ blijft staan, totdat wij de betaling hebben ontvangen.

Afronden Bestelling

Als laatst wordt er gevraagd of uw het eens bent met de Algemene Voorwaarden. Dit veld dient aangevinkt te worden alvorens u kunt bestellen . Door te klikken op de button ‘Bestelling Plaatsen’, wordt uw bestelling defenitief. Echter, wanneer er nog een aantal invulvelden niet of onvolledig zijn ingevuld, ontvangt u een foutmelding. De site geeft aan welke velden u nog dient in te vullen. Na deze laatste wijziging kan uw bestelling definitief gemaakt worden door nogmaals de button ‘Bestelling Plaatsen’ te gebruiken.